Ibland händer det oväntade saker..

då är det bra att suga på knäck.

Sagt av Oskar i Rasmus på Luffen. Härligt oanvänbart!


Men, oväntade saker händer, alldeles för ofta. och alldeles för oväntat.
Ibland känner jag mig synisk. Och förlåt om jag är det, jag analyser sönder mig själv, och förmodligen alla runt omkring också. Tänk om jag kunde delge mina tanker med rätt person? Personen i fråga, så att säga..
Men det är just DET som är mitt problem, eller ja, ett av mina problem. Varför ska det vara såååå mycket svårare att prata med personen i fråga om sina tankar än med personer runt omkring?

Så, när dessa oväntade saker händer, ska man lösa dom? skita i dom? Skita i lite o lösa lite? Hur väljer man vad man ska lösa? Och tänk om jag skiter i fel saker?  Jag skulle så gärna vilja kunna tänka logiskt, någon gång.

Men, vem fan sa att livet skulle vara enkelt? Om någon har sagt de till er, förlåt för att jag gör er besvikna. De var är en lögn.
Precis som allt annat här i livet förresten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0