huvudet i sanden.

ÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGEST!!
Vad håller jag på med?
Vart leder allt det här till?

samtidigt som jag stormtrivs med livet, känns allt som en stor lögn jag vet inte ens om jag ljuger för mig själv eller för omgivningen?! Kanske omgivningen som ljuger för mig?

Jag vill inte att någon ska få veta nått om mig. Jag vill inte känna mig övervakad längre. Jag vill bara få kontollen över mig själv.

Om jag var upptagen HELA tiden, kunde jag inte göra några misstag..Det hade varit något!

Kan inte någon hjälpa mig utan att blanda in alla? Kan inte någon hjälpa mig utan att det ger massa negativa konsekvenser? Kan inte någon bara förstå allt som går igenom mitt huvud?  Någon? :(



MEN! Det finns dom som verkligen får livet att se glittrande bra ut, iaf för stunden. Och det får räcka för mig, tack ni!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du snuttan, 9 avtal på 2 dagar! Riktigt bra jobbat! Jag har räknat ut att du har en OR på 0,7... shit, jag är skadad i huvudet.

du är bäst!

PUSS

2008-09-08 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0