jag borde skriva om igår, men de gör jag imorgon.

TIO FAKTA
1. hemstad - Kalmar(it)
2. hårfärg -  Min alldeles egna bruna färg.
3. längd -  170, någonting
4. frisyr - just nu, ingen... men den 29:e klipper jag nog av allt.
5. ögonfärg - Grön/brun/gul

6. skostorlek - 39
7. humör -  Idag, trött o ångest
8. orientering - pappa har visst varit en orienterare, men det har jag inte ärvt.
9. civilstatus - Singel.
10. vänster eller högerhänt - Höger

TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär? - Ja
2. tror du på kärlek? - Tveksamt, iaf inte idag.
3.varför tog ditt senaste förhållande slut? - To privet
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? -  jodå.
5. har du någonsin krossat någons hjärta?-  ja, tyvärr!
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? - nej
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? - Ja!
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? - Ohja, för rädd!
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? - Eftersom den är hemlig kan ju inte jag veta det?
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? -  Tror jag på kärlek?

TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar? - Kärlek och pengar! :)
2. vin eller öl ? - VIN i alla dess färger!
3. dag eller natt? - natt
4. one night stands eller förhållande? - Min pappa läser faktiskt det här, så förhållande! ;)
5. tv eller internet? - internet
6. pepsi eller cocacola? - coca cola!
7. vild fest eller romantisk hemmakväll? - Inget slår en vild fest!
8. färgfoton eller svart/vita foton? - Svart/vitt, eftersom livet är oftast svart eller vitt.
9. telefonkontakt eller face to face? - telefon!
10. aim eller myspace? - myspace!

TIO "HAR DU NÅGONSIN"

1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Nej, men så smitter jag väl ut rätt sällan.
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? - ja
3. har du någonsin gjort något du ångrat? - alldeles för mycket!!
4. har du någonsin hoppat bungyjump? - ne, men jag ska!
5. har du någonsin varit på en husbåt? - nej
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? - va?
7. har du någonsin önskat någon att göra sig riktigt illa? - ja tyvärr, och jag är medveten om att jag inte är välkommen till himlen!
8. har du någonsin gått på bio ensam? - nej, men jag har gått från en bio ensam, efter att jag kräks på grannen.
9. Någonsin gillat någon som inte gillat dig tillbaka? - ja
10. har du någonsin tyckt att världen suger? - varje dag.


TIO KÄNSLOR
1. saknar du någon just nu? - ja, ett par.
2. är du glad? - ja, lite.. men mest trött!
4. är du uttråkad? - ja, varför skulle jag annars fylla i denna?
5. är du tysk? - nej.
6. är du irländare? - nope
7. är du fransk? - jag var det en stund igår.
8. är du italienare? - nej
9. är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej, men dom har varit!
10. gillar du någon just nu? - Jo vars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0