Ledig dag.

Idag är jag ledig, inga krav, ingenstans jag måste vara, ingen tid jag måste passa. L E D I G !
ändå, stressar jag runt hemma, har flyttat runt på alla mina möbler i rummet, men hur jag än placerar dom känner jag mig inte som hemma. Tänkte lägga mig o ta det lugnt i soffan, då pillade jag bort naglaket på alla mina naglar...Gör nått att äta, och slänger det igen. Bad mats ( som jag trodde skulle åka iväg o jobba och lämna mig ensam tills i natt) låssas som jag inte var här. orkar inte pratat, ändå har jag smsat runt o fråga om nån har en stund över! Jag lider av abstinens. av galenskap. av överenergi. Jag vill kunna vara fri och göra vad jag vill samtidigt som jag önskar det fanns någon i sängen när jag går o lägger mig.

Jag känner för uppror. Jag vill samla en folkmassa o springa nakna genom staden med facklor. ( ja, jag skrattar oxå åt tanken)

Nu ska jag försöka få mina möbler på någorlunda bra sätt, sen ska jag städa, städa tills hela huset känns som nytt, som om allt de gamla är borta. Sen ska jag måla på nån ny fin färg på mina naglar, bli av med min abstinens. Och ringa Han, som jag märkte fick mig att skratta.. så där hysteriskt.



Ikväll kommer patrik hem, oh gud jag har saknat honom.


Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0