Älskling, hör på...

var det vår sista dans? eller, den sista och den första?
Jag trodde jag visste, men vad trodde jag att jag egentligen att jag visste? jag vet ju ingenting. Jag är rädd, och jag får för mig att jag kan stanna men vart? Jag vill veta vad jag måste göra.
Jag tänker, men jag för feg för att tala. så jag viskar
Är det inte bara alla långa nätter där ute? Som får dig att se vad du vill se?
Jag vill bara kunna vara, utan att behöva förklara.




Jag vill älska, som bara kärlek kan.




Ja, jag inser att jag skriver i gåtor.. men det är ingenting emot vad jag tänker.


Kommentarer
Postat av: sis

jag tror jag förstår.

här är ensamt :(

KOM HEM!

pussi

2008-07-19 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0