en älgunges uppväxt

en dokumentär som är lika spännande, om kanske inte tillochmed mer spännande än vad den låter.
Fick följa agnes, ann, mush och nån till i deras spännande moderlösa värld. Som blandades av nappflaskor, saltlös pellets och vaccinationssprutor. Då och då även lite bråk.

Under reklamtid fick jag se hur många djur som maskerar sig. och kom fram till att de delvis det jag håller på med. Vill på vissa plan inte synas, eller rättare sagt. De finns saker jag vägrar visa. Och jag är bra på att dölja dom.

Ledigheten som vi har haft har varit underbar och behövlig. Snart är det slut.

Nu ska jag ta mig i kragen. så, over and out.


BTW, GRATTIS TILL STORA SYSTER.. Nu är hon snart lika gammal som gammelmor pilrot! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0